دلَم ڪَسی رومیخاد ڪه....






















тαηħαчє ß ѕє∂α

 

دلَم ڪَسی رومیخاد ڪه... وَقتی بهش میگَم خُدافِظ نگه بای; بگـــہ چـــہ مرگتـــہ باز روانی?¿
من دوستت دارَم فڪر ڪَردی به این راحتیا وِلِت میڪُنم ?¿
دلم ڪَسی رومیخادڪه درڪَم ڪُنه نـــہ ترڪَم!
دلم ڪَسی رومیخادتا بفهمـــہ ڪَسی میخوادرابطمونو خَراب ڪُنه
بگـــہ اون بامَن تو أعصابتو خورد نڪُن!
دلم ڪَسے رو میخادڪه وقتے باش قَهرم اس بده ببین قَهری قَهر باش ولے میڪُشَمت اَگه حَواست به مَن نَباشه،اُفتاد؟؟
دلم ڪَسی رومیخاد ڪه وَقتی باهاش دعوام میشہ شَب بگـــہ تا آشتی نَڪردی نمیخوابی،مفهومه؟؟
بعضی وَقتا قَهر نمیڪنی ڪه بری... قَهر میڪنی تا ببینی چقدر واسـه طَرَفت اَرزش داری*.
 
اس ام اس


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 19 تير 1394 ~ 19:56 ~ нαƨтı ~
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -